Herkese merhaba oğlum 3 yaşında el ayak ve ağız hastalığı geçiriyor deloday klamoks ve stafine kullanıyoruz hastalığı geçirenler var mi? Ateşle beraber döküntü olustu ve su topluyorlar etkili bir losyon var mı hızlı iyileşme için yoksa bunlar yeterli mi ? Yardıma ihtiyacım var.