Benim bebeğim prematüre doğdu 2 kilo olarak. Küvözdeyken sütümle beslendi sağdım sürekli, 50 günlük oldu. Emziriyorum sürekli ama sonrasında aranıyor. Saat başı emziriyorum, yetersiz beslemekten korktuğum için mama takviyesi de yapıyorum günde 1 veya 2 defa 60 ml veriyorum. Kilo aldıran mama mıdır sütüm müdür acaba?