witcher benim kızımda al ver falan diyordu yaşından önce. Sonra hiçbirini söylememeye başladı. Yaklaşık 18 ay civarına kadar böyle devam etti. Doktora götürdüm çocuk gelişimciye muayeneye yolladı. İletişim becerilerine baktılar, söylenenlere tepki vermesi bi şekilde derdini anlatması vs. Hepsi normal çıktı. Kızım yaklaşık 18 da bişeyler söylemeye başladı tekrar. Şuan 2.5 yaşında susturamıyoruz elhamdülillah