Ayse_grn07 Kizlar adetime 6 gün kala adet oldum yani kanamam oldu böyle 3 gün sürdü baya adet kani gibiydi normalde de hep adetlerim gecikirdi sizce yerleşme kanaması olabilirmi ?
Bugleminannesi28 Ayse_grn07 yerleşme kanaması leke gibi oluyor çok az oluyor stres hava şartları vs. Vs herşey etkilemiş erken gelmiş olabilir canım
kubra2608 Ayse_grn07 bende benzer şeyi yaşadım.Adetim 2 hafta önce bitti kahverengi kırmızı karışık kanama oldu 2 gün sürdü bazen yoğun geliyor bazen hiç gelmiyor bende anlamadım adet olamaz benimki ama daha günüme çok var
Topisko Ayse_grn07 yerleşme kanaması adet gibi olmaz. Hafif bir leke şeklinde olur uzun sürmez. Siz adet olmussunuz besbelli. 3. Günden sonra zaten azalır kanama