Kızlar ishal mi kabız mi çözemedim çok ikiniyor ve ilk zamanlar kanlı kaka yaptı günde 6-7 yu buldu sadece 4 tanesi kanliydi diğerleri azaldı baktım makati catlakti kan muhtemelen ordan geldi sonra zaten kan yoktu ama sabah uyandığımda bezinde tam özel bölgesinin olduğu yerde pembelik vardı kan desem kan gibi değil elimle de baktım yani artık toz gibiydi aynı anlam veremedim tekrarlamadi ama sürekli kaka yapıyor 4,5 aylık ocean demir damlasına başladığım gibi böyle oldu fazla mi geldi kaka rengi de değişti çünkü direk vermeyi bıraktım rengi de düzeldi .doktora gittik çocuk doktoru yokmuş damarı bulamadılar damarlar çekilmiş ve zaten elleri tombik boğumlu imkansız hale geldi ve damar patladı bulamadılar .kaka tahlilinde kan pozitif çıktı ama zaten ozaman gözle görülür kan vardı ama şuan yok çok değişik bu durumdayım oğlumda asla böyle şeyler yaşamadım .bı arkadaşımın kızı da aynı bu sekikde bu aylarda yaşamış ben ilaca bağlıyorum.o da susuzluğa anne sütü alıyor arada Su o da az yani .çok da terliyor yaşayan varsa tecrübesini yazsın doktora tekrar gidicem yardım istiyorum 💕