19032020 selam canım öncelikle allah analı babalı büyütsün. Benim ilk oglum 25 aylık ikincisi de 5.5 aylık oldu. Bebiş ilk eve geldiginde odamda park yataga aldım diğer oglumu da yanı da yatırıyordum esımle aramızda. Ama dedigin gibi sık aglayan ufaklık sayesinde büyüğün de uykular düzensizleşti. Şöyle bi yöntem buldum, ilk 1.5 ay her agladıgında (yan odada büyük oglumun karyolasını hazırladım) kaptıgım gibi salona kostum. Büyük oglanın yattıgı bizim odanın kapısını kapalı tuttum. 2 aydan sonra bebişinde uyandıgı saatler üç aşa bes yukarı belli olmaya basladı uyandıgı an mamasını hazır edip veriyorum. Birbirlerinin seslerine zamanla alısıyorlar ama tamamen çözülmüyor maalesef bazen uykularının hafif anına denk gelirse yine birbirlerini uyandırıyorlar en çok öğle uykularında büyük oglum gürültü yaptıgında cocuk uykuyu alamıyor böyle böyle büyüyecekler bizlere bolca sabır:)