Mavi10 Kızlar d vitamini 3 damla şeklinde kaşığa koyup veriyorum siz nasıl veriyorsunuz çünkü diğer şekilde ağzını pek açamıyorum sizce nasıl vermeliyim yada kaşıkla vermekte bir sakınca var mı
Melisyildirimmm Mavi10 çay kaşığı ile değilde silikon kaşıkla vermen gerekiyor. Ben silikon kaşıkla veriyorum