130716mry Bebeğim 19 günlük, kendini çok sıkıyor kıpkırmızı oluyo gazı çıksa da ıkınıyor kakası da yumuşak kabiz değil, sizce bu durum normal mi
caglasyarda 130716mry gazı var demek oluyor ıkınma çok çektim çok iyi bilirim her sabah saat 6 gibi bi başlardı ıkınmaya ıkınma sesinden uyumazdım masaj yaptıra yaptıra baya gaz çıkartırdım rahatlatırdım bebeğimi
Biz3kisiyiz_ 130716mry gazı olduğu için normal yani ama siz masajla gaz çıkarmaya devam edin 3 aydan sonra azalıyor ve biter inşallah 🙏