martannesiii Kızlar oğlum 3 aylık tek askılı zıbınla yatırıyprum ama hala kundak yapıyoruz maalesef geceleri cok terliyor sırtına bez koyuyorum yada üstünü değişiyorum ama hasta olacak diye korkuyorum öneriniz var mı
nisancoco martannesiii 7,5 aylık bebeğim geceleri sadece bezle yatıyor. Zıbınla yattığı zamanlarda terliyordu çıkartıyordum. Şimdiye kadar çok şükür bir şey olmadı. İnşallah şu sıcaklar geçer de rahat rahat uyur bebişlerimiz
Brckk Oğlum 5 aylık gece çok terliyor mümkün olduğunca sırtına bez koyuyorm ama atlet zibinla yatirmiyrm çok ince pamuklu kumaştan uzun kollu giydiriyorm çünkü terlediktn sonra kolları ciplaksa buz gbi oluyr, siz nedn kundakliyrdunuz ?