Kaderakay 3 aylık bir bebeğim var doktora gittim korunmak için bana Yasmin ilacını verdi ama bi kaç kişi emzirmede kullanılmıyor dedi sizce doğru mu?
smmamons Kaderakay emzirirken doğum kontrol hapı kullanılmıyor malesef çok araştırdım zamanında. Sanırım cezaretta diye bi ilaç var sadece o kullanılıyor
Mommmmms Kaderakay benim pcos durumumdan dolayı bebeğim 6 aylıkken doktorum başlattı yasmin ilacına bebeğe geçmiyo mu diye sorduğumda artık bebeğin büyüdü ek gıdaya başladı sorun oluşturmuyo dedi