Ezgiyln
Aşkım sana şöyle söyleyeyim, benim oğlumda 9 aylıkken hastalandı ateşlendi 6.hastalık diye bir hastalık var onu geçirmişti. Doktora gittik kan tahlili yapıldı, sizinkinden daha düşüktü değeri. 0.6 lardaydı. Hematoloji bölümüne yönlendirdi doktorumuz. Hastalık anında bu beyaz kan nötrofil çok düşüyor. Ama bebeklerin bağışıklığı sadece bunlara bağlı değil. Hastalıkla savaşan nötrofilden başka kan hücreleride var. Biz Acıbadem de Hematoloji bölümünde takipliydik ve doktorumuzun söylediği bir yaş üstü 1000 üzerindeyse sıkıntı yapmamamız gerektiği. En son geçen ay kan verdik çünkü asıl değerler bebek sağlıklıyken bakılan değerler demişti, 2300 e kdar yükselmişti.
Nasıl yükselttik?
Her gün bir su bardağı karadut özü verdim, protein ağırlıklı beslendi. Haşlanmış tavuk, yoğurt, balık bunlar kan değerlerinin toparlanmasını hızlandırır. İçini ferah tut kötü bir şey olduğunu düşünmüyorum çok geçmiş olsun.🥰🙏