Kızlar bebeğim 33 günlük biberon kullanırken boğazına kaçıyor başlarda hiç böyle bi sorun yoktu gayet güzel içiyodu ama son günlerde her biberonda boğazına kaçıyo çığlık atıp ağlamaya başlıyo çok korkuyo bende çok korkuyorum o anda ters çevirip sırtına vuruyorum ama ömrümden ömür gidiyo meme emerken hiç böyle bi sorun yaşamadım sadece biberonda var bir anda biberona saldırıyo hızlı hızlı çekip nefes almaya çalışıyo bi yandan da sesler çıkarıyo sonra genzine kaçıyor. Artık bebeğimi besleyemez hale geldim boğazına kaçacak korkusundan ne meme ne biberon verebildim açlıktan saatlerce uyuyamadı ağladı çok korkuyorum tek başıma asla beslemiyorum yanımda illa birini arıyorum nolur bi çözüm bulalım biberon lansinoh ve dr.browns dar ağızlı ikisnde de aynı sorun yaşıyoruz