Duygu1403 Kanz bistro kullanıyorum. Özellikle yeni oturan bebekler için çok rahat bir sürü kademesi var güvenli bir sandalye. Fakat kızım büyüdü gözüme batmaya başladı aşırı yer kaplıyor kaldırıp atasım geliyor sinirden. Şimdi alsam en ufak mama sandalyesini alırdım heralde.