Kizim 5 yaşında alerji surup kullaniyordu alerjisi yüksek diye öksürüklerim azalmadi diye doktorumuz levmont çiğneme tablete gecirdi ama cocuk hic tutmuyo agzinda atiyo ögürüyo bunu nasil icirilirki sevdigi meyvesuyuna filan karistirilirmi bilgisi olan kullanan varmı