Arkadaşlar 5ay kullandığım bebek arabamı satıyorum. Hala taş gibi hiç bir sorunu yok sadece çizikleri var. E bebek üzerinden bakabilirsiniz. 8.000 e satıyorum. Çok fazlada bulunan bir bebek arabası değil 1-3 tane geliyor şubelere Plus çok satılmıyor çünkü. Düşünen varsa görüşebiliriz. (Puseti vermeyeceğim)