Sumyra merhaba biz de 9 ay 8 günlüğüz sabah kalktığımda çok az emzirip kahvaltı yapıyoruz çok emdiğinde kahvaltı yapmıyor çünkü. Kahvaltıdan 1 saat sonra tekrar uyuyor en geç 2 saat sonra o ara öğle yemeğini yapıyorum uyanınca tekrar sofraya günde 3 uyku yapıyoruz 3 öğünüde uyandıktan sonra veriyorum. Tabi çoğu çöpe gidiyor ama az da olsa bir şeyler yiyoruz