Kızlar 2 senedir evde duran bebeğime bakan bir hemsireyim devlete atanamiyorum ne yazik ki puanlar yüksek lise cikisli hemsire oldugum icin yeterli olmuyor aldigim puanlar simdi özel ssektorlerle gorusmeye basladim is icin ama maaslari duyunca sok gecirdim yogun is temposu geceli gunduzlu calisma gordugumuz deger alacagimiz maas yani hangisine yanayim bilemedim nereyle gorussem biraz dusuneyim dedim cıktim yani çok sukur ihtiyacim yok ama meslegimi seviyorum 7 senelik bir deneyimim var tekrar devam edeyim dedim ama kafam da cok karisti