Merhaba sevgili anneler ❤️ Bebeğim 17 aylık olacak yakında. Gün içinde neler yapıyorsunuz, nasıl vakit geçiriyorsunuz? 🥰 Oyun hamuru, kinetik kum aldım onları deneyeceğim tatil dönüşümüzde. Oral dönemi atlattık çünkü çok şükür. 😅😮💨 Oyuncaklarıyla oynuyor, parka iniyoruz. Beraber boyama yapıyoruz, kitap okuyoruz. Bebeğimin 9-10 kelimesi var. Normal mi, sizinkiler ne durumda? Aynı aylarda olan anneler varsa bilgi paylaşımı yapabilirsek çok sevinirim, ileriki aylarda olanların da tecrübelerinden faydalanmak isterim. 🙏🏻