momcan hatice__k bi yaz gününde bebeğim ateşlenmişti, doktora aynı soruyu kaynanam sormuştu evleri cok sıcak ondan ateşi düşmüyor diye, doktor kışın neden ateşleniyor çocuklar demişti, her doktor aynı görüşte olmayabilir ama .
Mnc hatice__k aynı durumu bizde memlekettw yasadık iki kere ateşi çıktı durduk yere 2 yaşında bi agrısı sızısı yok hastaneye bile göturdüm tahlil vs yapıldı hiç bir şey cıkmadı