Selamlar isilik için neler yapıyorsunuz? Ben sıfır kol pamuklu giydiriyor um ve hiç alt giydirmiyorum neredeyse doktor penye tarzı değil de tenini emecek kıyafetler giydir dedi mümkünse kısa kollu olmalıymış..ama yüzünde boynunda heryerinde var nasıl geçer sizler neler yapıyorsunuz