Kreşe Ayın ortasında başladık ve benden tam ay ücreti aldılar. Sizce bu etik mi? Durumu anlatmaya çalıştım yani aylık ücret alıyoruz diyip benden resmen tam ay ücreti aldılar. Gidip görüşeceğim ya 2 hafta ücreti iadesi ya da 2 hafta daha devam edecek haksız mıyım?