Merhabalar kızım kış ayların da bebeğinin lazımlığından çiş yapmayı öğrendi, daha doğrusu bezsiz olduğu bir gün bi baktım lazımlığı almış getiriyor anne çiş yaptım diye, o günden sonrasında ara sıra lazımlığına çiş yapıyor, bu aralar biraz üstüne düştüm gündüz hiç bez takmıyorum, dışarıya çıkarken lazımlığı apartmanın girişine koyıyorum çişi geldiği zaman söylüyor gidip yapıyoruz, ama kakasını yapamıyor genelde bezi dolu dolu yapardı şimdi minicik yapıyor direkt kalkıyor yaptım diye, yapmaya çalışıyor kendisini cok sıkıyor ama yapamıyor. öğlen uykusu uyuduğu zaman falan da takmıyordum kuru kalkıyordu, geceyi nasıl ayarlayabilirim acaba? Yada bu kaka için dupholost diye bir şurup vardı ondan kullansam mı ?