Bebegim 2 aylik oldu tam.3 gun kuvezde ksldi yeni dogdugunda ordan aldigimdada pisigi vardi. Sonra gecti 15 gun sobra arko ile. Ama yine pisik oldu. Konak oldu azaldi gecmek uzere. Hiriltisi var burun tikanikligi var var ama refludendir diyorlar kusmasi da var kilo alimi gayet iyi. Birde gaz sancimiz var. Kakasında kan görmedim ama bazenleri bezi birlestirip actigimda sünüyor gibi birsz. Tüm bunlar acaba alerji belirtisi olabilir mi ?