efeninannesi4207 Kızlar doktora randevu alamıyoruz maması pazartesi günü bitecek yazdırıyorduk ama izine mi çıktı ne oldu bilmiyoruz gözükmüyor hiç randevusu yok başka doktorda yok. Acaba sağlık ocağına gitsek orada ki doktor yazar mi
Taze1_annee efeninannesi4207 rapor süresi bittiyse eğer raporu yenileyecekseniz doktor yazar ama aylik mama çıkaracaksınız sağlık ocağı yazabiliyor
Taze1_annee efeninannesi4207 adı ne aldığınız mamanin bizde kullanıyoruz da ama kızım da hiç fark yok
Taze1_annee efeninannesi4207 ya bizde onu kullanıyoruz faydasını gordunmu günde kaç defa içiyor bebegin ve kac aylik
Taze1_annee efeninannesi4207 biz 6 aydan sonra infatrini kullandık ama şuan 22 aylik fortini ye gectik günde 4 tane iciyordu ama artık sadece gece veriyorum 2 tane ama hiç kilo alımı olması faydasını görmüyoruz malesef
efeninannesi4207 Taze1_annee valla bizimde yok şuan 11 aylık 7,5 kilo 😔. Kalbinde delik var bide ameliyat olacak haftaya pazartesi günü anjiyo yapılacak ameliyattan sonra bakalım değiştirecez mamasını