Papatyannesi Hanımlar hayırlı akşamlar. Ben ikinci gebelik düşünüyorum daha doğrusu istiyorum yaklaşık 7 aydır korunmuyorum ama henüz birşey yok yani bu şekilde gecikmeli olan oldu mu napmam gerekiyor önerisi olan var mı kaçıncı aydan sonra hekim öneriyorsunuz ?
Lovers_33tantuniyam Papatyannesi Ben 6 ay diye biliyorum ki zaten doktora gidip öncesinde de folik asit yazıyor yumurtalarınızi falan kontrol ediyor bence siz bir kontrole gidin derim 😊