Kızlar bebeğim yataktan düştü. Normalde aşırı dikkat ederdim bir anda dikkatsizlikten oldu. Çok üzgünüm. Hastaneye gittik. Doktor gözle dedi kusma falan olmadı. Ama çok korkuyorum bence kafa üstü düştü. Napmalıyım Sizce bir şey olur mu sizinde bebeğiniz hiç bu kadar küçükken düştü mi hala kendimi suçluyorum uyuyamıyorum