Smiley Csates gerek yol canım kaynar suya koyuyorsun saniyeler içinde ısınıyor. İlk bebeğin mi ? ben ilkinde herşeyi almak istiyordum 😬
LINDAMAY Csates küçük bi termos aldım içinde sıcak suyunu hazırda tutuyorum. Hem dışarı çıkarken kullanıyorum hem de evde hazırda tutuyorum. Kızım acıkınca hemen mamasını hazırlayıp veriyorum, çok rahat ediyorum.
Umay55 Ben nuk'un ısıtıcısını kullanıyorum şöyle evim dubleks aşağı inip ısıtmak zor gelio gece o yüzden eşim almıştı ama hani elektrkli kahve cezveleri varya onlrda daha çabuk ısıtıyorum biberonu
Csates Anladm yani pekde gerek yok 😂 bnm ilk bebeğimde pek bilgim yok du o yüzden sordum. Teşekkür ederim
Csates Smiley evet de gereksiz masraf da yapmak istemiyorum şimdi bilmeden alırsam kullanmazsam bi işe yaramıyck o yüzden israf etmek istemedim gerekli olursa alırım dedim dha bebeğim 1 aylık zaten 😂 şimdi kullanmycm da öyle gerekliyse alıp kenara koyuym dedim