Beri_34 ben 1 yaşında olacak nasıl olsa şimdi niye yaptırayım kafasında kararsız kaldım aslında normalde bu aşı 1 yaşında yapılıyormuş ama kızamık vakalarında artış olunca 2 doza çevirmişler biri 9. Ayda diğeri 1 yaşında ama daha önceki postlar da da gördüm sanırım her sağlık ocağı farklı ya da hangi bölgede kızamık vakası çoksa ona göre mi arıyolar bilmiyorım isterseniz bir doktorunuza sorun daha sonra da ebenizle görüşün bu durumu onlar daha iyi bilir bana böyle söylendi çünkü bende sizi yanlış bilgilendirmek istemem