Elifefil canım benimki de 5.5 aylık, bizimki de meme ile uyumaya alıştı. Onun için şimdi altını değiştiriyorum, pijamasını giydiriyorum, emziriyorum, gözleri açıkken yatağa yatırıyorum. Ve eşim uyutuyor birkaç gündür. Çünkü ben yanındayken beşikte kendi kendine uyumuyor 😂 ya meme ya kucak istiyor. Umarım bu şekilde başarırım, değilse ben de uyku eğitimi alacağım