Azra41 Slm kızlar bebek arabami satıyorum çok kullanamadim maalesef .. Yeni bebek arabası alicam uyguna bırakıcam ..
BirPrensAnnesi___ Azra41 aslında bebek arabamız var ama ihtiyacım yok cüzi bi miktar olursa alabilirim benim bi fiyat vermem olmaz şimdi sizin vardır aklınızda bi miktar
Azra41 BirPrensAnnesi___ 2 bin düşünüyorum tabi siz ne düşünüyorsunuz bilemem . Bende bebek arabası alicam . Doğru düzgün kullanamadim da zaten ben ayağımı kırdım , eşim ayağını burktu bebeğim kış bebegiydi zaten derken bu zamana kadar geldi 🥹
lilanasi Azra41 ne kadara satıyorsunuz çok fazla değilse alabilirim. Benim bebek arabam var hediye alındı çocuğuma ama tam yatmıyor oturma pozisyonunda kalıyor kızım 3 buçuk aylık bır ay sinra kullanabilir benimkini. Egerki sizinki cüzi miktarsa alabilirim