Oğlum bugün sürekli sık sık idrara çıktı 2 gün önce bağırsak enfeksiyonu olmuştu nidazol kullanıyor kusma vardı ama şimdi şükür o geçti ama bugün sürekli bir cisim geldi diyor tam dolu dolu yapmıyor her seferinde nidazol kullanıyoruz 3 gündür yani ondan kaynaklı mı yoksa idrar yolu enfeksiyonu mu oldu acaba karın ağrın oluyormu dedim hayır diyor cisten önce yada sonra kafama takıldı başka herhangi bir problem yok sadece bu