Yazilimcianne Merhaba, daha önce açılmış mı bu konu göremedim, acaba evde kendi serum fizyolojik hazırlayan var mı? Nasıl yapıyorsunuz?
IKRA_21 Yazilimcianne Ben evde hazırlamadım ama internette hazırlanışını okumuştum canım. Arkadaşım küçük paket serumlar varya onlardan almıştı bende aldım 100 ml lik 5 tl. Diğerleriyle aynı fakat ucuza geliyor. Aynı işi görüyor sonuçta
tinkerbell Yazilimcianne canım Barış Özcan’ın eşi Devletşah (YouTuber) hanımdan görüp yapmıştım evde ben. Çok basit yapımı.
Sevgimelegim Yazilimcianne ben yurtdisinda kaliyorum oyuzden burada doktorlarin ønerdigi gibi yapiyorum yarim litre suya yarim cay kasigi tuz az yapmak istiyorsan eger. Yarim litre suyu kaynatip icine yarim cay kasigi tuz koyuyorum. Yarim saat kadar icinde cozulmesini bekliyorum daha sonra cay kasigi yardimiyla, kendi gozume deniyorum eger yakmazsa acitmazsa basarmissim demektir 😊
Sehers Bende bazen yapıyorum yarim litre suyu kaynatıp sogutup tepeleme olmayacak şekilde 1cay kaşığı tuz koyup karıştırıyorum kutusuna koyuyorum baya uzun yetiyor
Sehers mervezezee bayatlamiyor canim bitene kdr kullanıyoruz ama ben genelde kutusuna koyduktan sonra kalani döküyorum kutudaki bitince tekrar yapıyorum yada hazır alıyorum. Evde Çankırı kaya tuzu varsa onunla yapiorum yoksa normal tuzla fark etmiyor
duruliyasmom Hiç uğraşmayın gidin eczaneden 5-10 TL aralığında izotonik serum satılıyor onlardan alın çekip çekip de kullanın. 😊
Yazilimcianne duruliyasmom bu forumda bunu gerçekten anlamıyorum. Soruya cevap vermek yerine böyle gereksiz yorumlar neyse teşekkür ederim aklınız için.