Seherkusunannesi Kızım 10 aylık ama ters çevirdiğimde durmak istemiyor bağırıyor ağlıyor ama adımlamayı çok seviyor sürekli yürütelim istiyor acaba emeklemeden mi yürüyecek böyle bir durumu olan varmı acaba
Eglenogren Seherkusunannesi ben emeklemeden yürümüşüm 11 aylıkken. Benim bebeğim de 8aylık hiç emeklemeye niyeti yok ama adım atmaya hevesli ☺️
iki_prens_annesi_ Seherkusunannesi benim oğlum emeklemeden yürüdü belki sizin bebeginiz de öyle yürür emekleme gelişim basamağı değilmis sanırım
enercisizkaldimanne Seherkusunannesi benim oğlum emeklemedi hiç 11 aylık yürümeye başladı 🥰 emekleyen bebeklerin geç yürüdüğünü duymuştum hatta, zaten emekleyerek herşeyi yaptıkları için yürümeyi çok sonra yapıyorlarmış
Seherkusunannesi @"Eglenogren öylemi böyke olunca telaş ediyorum biraz acaba bişeymi var diye ama normalmiş galiba
Eglenogren Seherkusunannesi yok yok gayet normal. Hatta emeklemeyen çocuklar daha çabuk yürür derler ☺️
Tansucan10 Benim oğlum da 9ay 15 günlük henüz emekleme yok arada sürünüyor ama çabuk yoruluyor yürümeye de pek hevesli değil zamanı gelince olur hepsi diye düşünüyorum doktor herhangi olumsuz bisey demedi şükürler olsun
Meteee Seherkusunannesi oğlum yaşına girene kadar 1 kere bile emeklemedi yüz üstü bile durmadı ben koyuyordum o hemen dönüyordu yaşına girdi yürümeye başladı direk her çocuk emeklemez canim bende çok dusunuyordum bı kaç kez burdada sohbet açmıştım bu konuda oyuzden için rahat olsun yaşına girince yürür direk
0911szn Seherkusunannesi benim bebeğimde 8 buçuk aylık yüz üstü yatmak bile istemiyor. Ama kaldırınca adımlamaya çalışıyor. Hoşuna gidiyor. Hiç emekleyesi yok😅
Suuraisra Seherkusunannesi eltimin kızı 16 aylıkken emeklemeden yürüdü acele etmeyin vardır onun da zamanı