Bizde bunu çok araştırdık sesler çıkarıyordu korkuyorduk doktora gittik kbb ye yönlendirdi. Bazı bebeklerin ses tellerinin orda bi yer gelişmemiş şekilde doğarlarmış. Zamanla, kilo aldıkça kesilirmiş. Onun rahatsız olacağı bi şey değilmiş bu. 1 yaşına geldiğinde tamamen biter kontrole bile gerek yok demişti.