efemomssss Kızlar hepinize iyi akşamlar Ankara da devlette yada tıp fakültesinde doğum yapıp çok memnun kaldığınız bir doktor, hastane var mı ilgisi doğumu çok güzel olan sezeryan doğum, normal doğum bilgi verebilir misiniz ☺️♥️
benkosarim efemomssss @[silindi] canım hanımefendi Ankara tıp fakültesinde doğum yapan kişi sormuş belki görürsün
[silindi] efemomssss Ben tıp fakültesinde doğum yaptım canım özel bir hoca tutmadım. Gayette güzel muamele gördüm 🤗
Araymom efemomssss Etlik şehir hastanesi 4.5 ay önce sezaryen doğum yaptım . Çok memnun kaldım çok güzel geçti doktorum Ayşe sena hocaydı ama bildiğim kadarıyla doktor seçemiyoruz denk geldiğim tüm hastane personeli çom ilgiliydi ve sevecendi
efemomssss [silindi] anladım canım teşekkür ederim belli bir doktorun yoktu anladığım kadarıyla peki sezeryan mı normal doğum mu canım özel değilse ☺️
efemomssss [silindi] ay canım yanlış anlama nolur senin ikiz gebelikmiydi ☺️ momdan hatırlıyorum seni sanki
Senoli ezgioyku Bilkent şehir hastanesinde doğum yaptım gayet güzel ilgili odası ferah rahat ve genişti doğumun ortasında yoruldugumu görünce su icirdiler hatta. Tatlı dilliler eşim doğum anına kadar yanımda kaldı gayet memnun kaldım:)
Eflin06 efemomssss Bilkent şehir hastanesinde 14 ay önce sezeryan dogum yaptım muayenelerini beğenmedim stajyer ve çoğu bilgisizdi.. ama doğumum cok güzel geçti sezeryan anında baş ucumda 2 hemşire vardı beni konuşturuyorlardı korkmayaym diye odamda şansıma tek kişilik di kendimi özelde hissettim ameliyat anından çıkış gününe kadar tavsiye ederim riskli gebelikten perinatolojıye muayne oluyordum hep
efemomssss Eflin06 teşekkür ederim canım doğum devlette tamamen şans bence ya ☺️ sağlıkla büyüsün inşallah ☺️
melike567 efemomssss etlik şehir Hastanesinde 3 ay once normal doğum yaptım açılma sıfır sancı sıfır 11 saat sürdü cok ilgiliydiler odalari rahat temiz doktorlar çok güzel davranıyor o an hangi doktor varsa dogum yaptırıyor ama ebe alıyor çocuğu dikişi falan ebe atıyor
Eflin06 efemomssss kesinlikle inşallah sizinde şansınıza güzel geçer doğumunuz sağlıkla kucağınıza alın 🌸