Kızlar bebeğim 4 aylık, 40ı çıktıktan sonra saçları acayip döküldü çok kötü gözüküyordu bende hep karşıydım saçını kesilmesine ama görüntü olarakta güzel değildi eşim de makineyle kesti sıfıra vurmadık tabii ama o kadar yavaş uzuyor ki pişman oldum keşke kesmeseydik diye annem diyor zeytinyağı sür kafasına ya sonra onu nasıl temizliyim tövbe estağfurullah 😂😂 kızımın saçlarını toplamak istiyorum yaa palmiye gibi gezsin istiyorum uf😂