Kızlar selam. Doğum yaklaştıkça stres korkular başladı. 2.bebeğim doğduğu zaman ilk bebeğim 18 aylık olacak inşallah. Benim gibi arası kısa olanlar var mı? İlk oğlum temas bağımlısı denecek kadar yapışık durur bana. En çok yeni doğacak bebeği emzirirken zorluk yaşamaktan korkuyorum. Tecrübelerinizi paylaşır mısınız