Adenveannesi tugcedoganay1 fizyolojik serum yapıp aspiratör ile çekiyordum o dönemde hala öyle yapıyorum
Pandaa Dolores merhaba nasıl kullanıyorsunuz serumu benim bebeğim de 30 günlük ben sıkarak kullanıyordum eczanede öyle söylemişlerdi doktorum damlatarak kullanmayı öneriyorum dedi damlatarak pek bı fayda göremedim?
Pandaa Dolores doktorum damla damla diyince emin olamadım normalde yapıyordum rahat rahat ama şimdi korkuyorum bı sorun olur diye
Mirayecem Ben enjektöre serum fizyolojik çekip başı dik şekilde burnundan veriyorum sonra aynı şekilde diğer burun deliğine