Anneyimanne0 Kızlar bende boyun düzleşmesi var şuan solum çok kötü asla dönemiyorum kilitlendi gibi sabah kalktığımda böyle uyandım ne yaparsam yumuşar boyun düzleşmesi için çözmleriniz varsa alırım
momybaby Anneyimanne0 trendyolda yastik görmüştüm yün yastkti. boyun duzlesmelerine özel yapilan ama. bi bakin derim
Alparslanasil Anneyimanne0 bendede var malesef acaba yastıgı kullandınızmı faydası oldumu allah sıfa versın agrılı bır hastalık malesef cok cekıyorum ben
Aylizzmm ipekk05 bende var hatta boyun fitigimda var yastik hiç bir işe yaramıyor malesef fizik tedavinin versin bir kaç hareket var onları falan yapıyorum bazen ama bazi dönem dayanamayacak kadar ağrım oluyor
Anneyimanne0 Alparslanasil valla ben kullanmadım ailemden kullanan var ama fayda görmüyo hala çekiyo ağrı
ipekk05 Aylizzmm sırtınızada ağrısı vuruyomu bendede çıktı boyun düzleşmesi dünden beri sırtlarımda ağrıyo
Alparslanasil ipekk05 ben baş agrısı şikayetıyle gittim beyın emarım boyu enarı vs hersey cekıldım halada şiddetli bas agrısı cekerim yanı
Alparslanasil Havvanur43 sol kolum değil ama benım sağ tarafım cok agrır beynımın sag tatafı sağ boynum ve sag kolum ellerim parmaklarım bıle agrıyor
Havvanur43 Alparslanasil ablamda da var aynı sıkıntı dontor yotubeden hareketler var dedi boyun duzlesmesi için onları sürekli yap iyi gelir demişti yapıyor iyi geliyor