Aneane Sürekli emdiği için istemiyor biraz aç kalması lazım. Ben çalıştığım için çok odaklanamadım bu duruma bebeğimde aynı 1 yaşına geçen ay girdi üç haftadır biraz zorluyorum yemesi için çünkü tadımlara başladığımızdan beri ağzını açmıyordu. Hadi kendi haline bırakayım zorlamıyım dedim 3 aydır teklif ediyorum istemezse önüne bırakıyorum yine olmadı. Etraf battı daha çok sabırla yaptım inanın. Üç hafta öncede işten çıktım zoraki yedirdim şimdi yavaştan damak tadı oluştu hala zorluyor ama bi şekilde oyunla yedirmeye çalılıyorum şuan tek sıkıntı pütürlü yemiyor onuda ek gıdaya heni başlamış olarak düşünüyorum yavaştan alıştırmaya başladım umarım yardımcı olmuşumdur 🙏🏻