23 aylık oğLum 2 haftadır iştahsız çok az yiyor ve çok sık olmasada ara ara ateşleniyor korkutuyor beni kan testi idrar testi vs yapıldı temiz çıktı doktor viral bişey geçiriyor olabilir zamanla geçecektir dedi ama içim hiç rahat değil durup durup ateşlenmesi normal mi yada böyle bişey yaşayan oldu mu 2 haftadır 3 4 kere ateşlendi birde 2 hafta önce tatile gittik havuzada girdi ama 2 hafta geçti yani havuzdan olsa şimdiye geçmezmiydi böyle bişey yaşayan veya bi fikri olan var mı iştahı için ne yapabilirim inanın hayatta kalacak kadar yiyor zayıfladı kolu bacağı incecik kaldı