Kızım 13 aylık daha yenı yenı adım atıyor daha yeni yenı canlanmaya başladı yanı hareketlenmeye küçük ve zayıf bır bebek olarak dogdu bırazda erken geldi çiçeğim kendi halimizde yurumeye calısıyoruz parkta aksam ustü teyzenın bırı yumagı kucuk daha bızım oralarda öle derler dedi herhalde daha gucsuzmü demek ıstedı nededı anlamadım ben hareketlenmesı ıcın toparlanıp kılo alması ıcın neler yaptım ama nebılıyım bı uzuldum öyle dıyınce