Bugün bir ay kontrolümüz vardı benim bebeğim de çok kaka yapıyo doktor iyi beslendiği için çok yapıyo bi sıkıntı yok dedi kilo alımı filan maşallah çok iyi çıktı.İlk günler bizimki de hep emmek istiyor yatakta yatmak istemiyo uyanıyordu kucakta uyumak istiyordu eğimli yerde rahat uyuduğnu fark ettim reflü yatağı aldım emdikten sonra omzumda biraz yatırıp yatağa koyunca uyanma sıklığı azalmıştı