sedefsderin Merhaba sevgili anneler, Yarın 4 saatlik bir yolculuğumuz olacak. Oğlum 9 aylık. Düğün için gidiyoruz pansiyon tarzı bir yerde kalacağız bir geceliğine. Oğluma yemesi için neler yapabilirim yardımcı olursanız çok sevinirim teşekkür ederim şimdiden 🩵
ekmekarasibal sedefsderin evde muhallebi yapıp cam kavanoza koyup içine meyve katabilirsiniz. Yolda migros tarzı market görürseniz ordan organik meyve püresi, küçük yoğurt alıp yedirebilirsiniz. Ya da migrosta aptamilin hazır yapılmış formül maması var. Direk biberona koyup içiriyorsunuz. Ondan alıp içirebilirsiniz
Deletedmom_110 sedefsderin valla hazır iyi oluyor cnm evde yapıp et tuttu mu tutmadı mı hava da sıcak zaten ben beceremiyorum uzak yola da çıkmıyorum ama mecbur kalsam hazır organım hippp vs alırım