Yasmnnnn Kızlar kızım kucağımdaydı parmağı bükülmüş mü ne görmedim zorlandı çıt sesi geldi bişey olmuş mudur sizce? Sonradan dokundum ellerine ağlamadı
Deletedmom_79 Yasmnnnn bebekler kırığı regüle edemezler ya da çıkmayı. Kavrarken parmağında bir farklılık yoksa endişe etmeyin bence