hunilimomm Arsege ben geçen ay yaptım sarma sardım poğaça yaptım cevizli kurabiye elmalı kurabiye vardı patatesli börek ve yaş pasta aile arasında olduğu ickn yetti bize birde makarna salatası
Ygmrcm Arsege poaça, şehriye salatası , yaprak sarması, tartolet, tuzlu kurabiye bizim menü de böyleydi geçenki doğum gününde cupcake ya da çikolata topları da güzel oluyor öncekinde onlardan da yapmıştım
Fuuuuulya Mayısta kızımın 3. Yaş günüydü çiğ köfte, peynirli patatesli poğaça, tuzlu/tatlı kurabiye, mantarlı/pırasalı börek, sarma- kuru dolma, şehriye salatası, Rus salatası, beyaz çikolatalı cake pops yaptım.
Eymeninannesiiiiiiiiii Kısır,sarma,çörek otlu kurabiye,un kurabiyesi,browni kurabiye,poğaça ben bunları hazırlamıştım oğlumun doğum günü için 60 kişiydik yeterli oldu
eylulcakir Benim menü icli kofte, sarma, börek ,makarna salatası/ arpa şehriye salatası, dereotlu poğaça ve çiğ köfte yaptım zaten tatlı olarak pasta vardı. 15 20 kişi vardı.