Barlaskooo Sezaryenle doğum yaptım bugün tam 56.gün ve lekelenme şeklinde kanamalarım devam ediyor 19 gün önce gittiğimde devam edebilir demişti kadın doğum doktoru. Ama yine devam ediyor bu kadar uzun süren var mı aranızda? Korkuyorum neden böyle uzadı acaba
Mrscapa Barlaskooo benim 75 gün sürdü. Gayet normal endişelenmeyin. Doktor emzirdiginiz sürece kanamanız devam edebilr demişti. Emzirmiyor olsanız dahi sürüyor
Deletedmom_60 Barlaskooo bende 55 gun surdu kesildi bir hafta sonra tekrar lekelenme oldu 2 gun surdu oyle karma karisik ilerledi galiba 2 ayliktan sonra duzeldi
Barlaskooo Mrscapa sizde mi sezaryenle doğum yaptınız? Acaba normal doğum olsaydı yine böyle uzun sürer miydi
Gny18 Barlaskooo geçmiş olsun. Benim de 4 ay devam etmişti. Sonra tamamen bitti bebeklerim 7 aylıktı normal regl olmaya başladım. Benimde sezaryen doğumdu.