Kızlar daha yolun başındayım ama zihinsel olarak artık yorulduğumu hissediyorum. Asla rahat değilim, sürekli birşeyleri hesaplıyorum, kafamda sürekli saatler dakikalar dolanıyor ve benim sinirlerimi yıprattığını farkettim. Ya mesela kucağa alıştırma sürekli kucakda uyur, ayağa alıştırma sürekli ayakda uyumak ister, yanında yatırma beşiğine alışsın yarın büyüdümü hep seninle yatmak ister vb şeyleri burdada okuyorum çevremdede duyuyorum ve ister istemez moralim bozuluyor, kızım uyuyamadığı zaman kucağımdada uyutuyorum ayakdada sallıyorum, bazen desteksiz uyuyor mama içerken uyuyakalıyor ama bazen uyuyamıyor bu durumda napabilirimki uykusuz mu kalsın mesela? Sonra işte diyelim 7de uyandı önceden uyanır uyanmaz mama içerdi şimdi içmiyor bi 15 20 dk sonra içiyor, uyanık kalma süresi bazen 2 2 buçuk saatken bazen 1 veya 1 buçuk saat oluyor, mama içirmek zorlaştı cebelleşiyoruz süreki az yapsam çok içesi tutuyo çok yapsam az içiyo mama telef oluyo, tamam diyorum 7de uyandı 7:15 mama içse 8 buçuk gibi uyur buçuğa doğru bi mama daha içer öyle uyur diyorum ama artık yoruldum ya, evet bi düzen var ama bazen bu düzenin dışına çıkıyo herşey sarpa sarıyor, yani yok mu böyle aman ben hesap yapmam uykusu gelirse uyuturum acıkırsa doyururum uyumazsa kucakda da ayakda da sallarım gerekirse yanımda da yatırırım diyen? Yada böyle zamanında yanında yatırdığınız bebekleriniz şimdi odasında tek kalmıyor mu yatağında tek yatmıyor mu sürekli ayağınızda yada sürekli kucağınızda mı? Umarım meseleyi anlatabilmişimdir uzun oldu hakkınızı helal edin 🤍🙏