Mihradenzeyno evet anne sütü asla doğrudan ısıtılmıyor ve çalkalanmaması gerekiyor . Süt dolapta beklediğinde değişik bi form kazanıyor bozulmuş gibi bir görüntüsü oluyor bu çok normal. Yukarı aşağı değil de sağa sola şeklinde yavaşça karıştırılmalı . Ilık suda bekletilerek ısıtılmalı.
Bebeğiniz de 2 aylıkmış Tahminen bir öğünde en az 60 cc süt içse ona göre 2 saatte bir içeceğine göre kaç saat yoksanız ona göre bırakırsınız . Bence siz şimdiden sağıp sağıp süt poşetleriyle buzluğa atın . Yine buzluktan sütü kullanmak için önce normal dolap kısmına çıkarın orda çözülünce ılık suda ısıtın