Atamomss Asyalina55 Küçük olduğunu masil anladiniz bilmedigim icin soruyorum ben korktugum icin hic ellemiyorum o yuzden farketmedim
ElifMelis Asyalina55 evet benim kızımda küçüktü ve 7ayında tam kapandı.. şimdi 1 yaş 8aylik hiçbir sorun yok
Asyalina55 Atamomss dogdugunda annem farketmis hastanede icime kurt dustu doktor bo sıkıntı olsa soylerdi dimi ne bileyim cocuk.doktoruna sorduk ama adam duymwzdan gldi acelesi vardi bakmadi bile normal dedi gtti
Atamomss Asyalina55 olsa soylerdi ya bence muayene ediliyor çünkü dogdugunda stres yapmayın bebeginiz bunu hisseder insallah oyle bisey yoktur 🤲🏻🌸
ElifMelis Nursahayan biz burda Azerbaycandayiz.. tukiyede bilmiyorum nasil ama burada bi parmak 2 parmak falan diyolardi 🫤 benim kizimda parmak ucu kadardı
Asyalina55 ElifMelis bi sıkintı oldu mu peki o kwdar kucuk degil ama buyuk de degil ne kadr oluyordu onu da bilmiyorum acikcasi kucuk bebek gormeyeli bayagi oldu